1. Grupa docelowa


Reklama zewnętrzna to forma reklamy wykorzystująca duże, niejednokrotnie podświetlane bilbordy albo znaki na zewnątrz budynków w celu promowania wyrobów i usług. Reklama zewnętrzna obejmuje plakaty w miejscach publicznych, takich jakże przystanki autobusowe oraz centra handlowe. Obejmuje także bardziej tradycyjne formy oznakowania, takie jak billboardy i znaki drogowe.

http://reklamki.pl/oferta/kasetony-reklamowe/kaseton-jednostronny-standard/

Najpopularniejszą formą reklamy zewnętrznej jest reklama billboardowa. Billboardy to ogromne plakaty umieszczane wzdłuż poboczy dróg lub innych obszarów o wielkim natężeniu ruchu, które przeważnie reklamują towar lub usługę dużymi literami oraz jasnymi kolorami.


2. Przemyślnie wybierz lokalizację

Decyzja o wyborze odpowiedniej lokalizacji dla reklamy zewnętrznej istnieje znacznie ważna. Najlepsze lokalizacje billboardów zapewnią Ci największą ekspozycję i największy ruch.

Wybór lokalizacji billboardu powinien składać się na typu reklamowanego produktu bądź usługi, grupie docelowej oraz budżecie.

Przy podejmowaniu decyzji o lokalizacji billboardu należy wziąć pod uwagę mnogość czynników. Należy przede wszystkim wziąć pod uwagę grupę docelową, a potem budżet. Możesz też dowiedzieć się, jakie inne billboardy znajdują się w okolicy, zanim podejmiesz ostateczną decyzję.


3. Wyróżnij się kreatywnymi ideami na reklamy zewnętrzne

Niekonwencjonalne pomysły na reklamy zewnętrzne są ważkie, ażeby dać się na tle konkurencji. Jedna spośród najbardziej udanych kampanii była wykonywana przez firmę Pepsi. Przeprowadzili kampanię, w której wystawili billboard z napisem „Come Alive With Pepsi”, który wybierał się na Times Square. Ta kampania naprawdę się wyróżniała, albowiem była tak inna z owego, co robili wszyscy inni.


Najlepszym środkiem na wymyślenie innowacyjnych wpływów na reklamy zewnętrzne jest zastanowienie się, czego docelowi odbiorcy poszukują w reklamie i jak dać im wartość, której także nie mają. Na przykład, gdy sprzedajesz nowy artykuł, możesz chcieć zareklamować go w prosty sposób, żeby ludzie zauważyli to, gdy idą ulicą lub przejadą obok Twojego billboardu czy kasetonu reklamowego.